Tehničko održavanje
Tehničko održavanje objekata podrazumeva:
Preventivno održavanje – redovni pregledi instalacija i uređaja kako bi se sprečili eventualni otkazi opreme. Preventivnim održavanjem povećavamo pouzdanost opreme i omogućavamo nesmetano odvijanje poslovnih procesa unutar kompanije.
Korektivno održavanje – U slučaju otkrivanja kvarova ili oštećenja na opremi ili infrastrukturi poslovnih objekata, pristupa se korektivnim akcijama u cilju dovođenja opreme u operativno i prvobitno estetkso stanje, uz saglasnost klijenta, po ugovorom utvrđenim uslovima. Naš tim stručnjaka iz oblasti Instalacija jake i slabe struje, vodovodnih i mašinskih instalacija, podopolagačkih, keramičarskih ili građevinskih radova, postaraće se da Vaš objekat bude održavan u skladu sa propisima struke, zakonskim odredbama kao i estetskim zahtevima samog klijenta.
Incidentno održavanje – I pored preventivnog i korektivnog održavanja postoje oštećenja koja su prouzrokovana neplaniranim aktivnostima ili višom silom. U cilju upravljanja i minimiziranja štete nanete klijentu u takvim situacijama, na usluzi je naša služba za hitne intervencije, po principu 24/7, koja će se u najkraćemo mogućem roku (koji se definiše ugovorom) pojaviti na objektu, preduzeti hitne akcije u cilju lokalizacije problema i otklanjanja štete nanete incidentnom situacijom.
Čemu održavanje kada je tu garancija?
Krajnji korisnici su u današnje vreme često u zabludi da dok je uređaj u garanciji o njegovoj funkcionalnosti ne moraju da brinu i da će se za sve nedostatke pobrinuti proizvođač ili distributer. U praksi i nije baš tako. Garancija se često odnosi samo na grube fabričke greške koje značajno otežavaju funkcionisanje uređaja. Takođe, često je obaveza samog korisnika da izvrši transport opreme do ovlašćenog servisa, u kome se nedostaci saniraju po principu „first in, first out“, te se servisiranje može prolongirati na period do 45 dana. Da ne pominjemo da za određene uređaje garancija i ne važi bez redovnog održavanja uređaja.
Zamislite da opremu koju ste kupili i koja je od krucijalnog značaja za funkcionisanje proizvodnje ili drugih poslovnih procesa čekate 45 dana kako bi ponovo bila u funkciji.
Iz ovih razloga našim klijentima nudimo ugovor o tehničkom održavanju koji obuhvata precizne SLA (Service Level Agreement) detalje koje garantuju da će oprema biti servisirana u najkraćem roku i da će otkazni period biti minimalan. Ovim ugovorom dobijate:
• Visoka raspoloživost opreme i infrastrukture direktno utiče na: veći promet, veći profit i veće poverenje;
• Visoko zadovoljstvo klijenata, nema žalbi, servisne usluge su jasno definisane, kao i obaveze ugovornih strana;
• Visoka lojalnost isporučiocu i proizvođaču opreme, omogućava kupcu da se maksimalno fokusira na poslovne procese i postizanje ciljeva, što rezultuje nižim troškovima pri obavljanju redovnih poslova, povećanju efikasnosti i boljoj konkurentnosti.